Grain Bin Backyard BBQ Retreat
Apabila sebuah keluarga meminta Cappie dan Alex menebus guna tong bijirin mereka yang berusia 70 tahun, mereka mengubah pusaka yang disayangi itu dengan membina tempat percutian laman belakang ajaib lengkap dengan bahagian dalam mewah dan BBQ binaan khas.