Greenhouse on the Go
Seorang petani tempatan dengan tiga anak di bawah tiga tahun meminta Cappie dan Alex membina rumah hijau bergerak yang disesuaikan untuk memastikan hasilnya - dan aspirasinya - berkembang, tidak kira apa jua cuaca Dakota Selatan.