Pasukan Z berjaya mengharungi pilihan pertama. Mereka terpaksa bermain 10 lawan 11 menentang pasukan terkuat dalam kumpulan kerana pengkhianatan Kuon. Mereka perlu menang. Isagi berjumpa dengan seseorang untuk mendapatkan rahsia formula gol.