Isagi melihat semua yang berlaku di padang untuk meramal masa depannya, dan Nagi mengawal ruang. Gabungan mereka meletus, dan siri permainan mereka membakar semangat Rin. Permainan dominan Rin menewaskan pasukan Isagi sekali lagi.