Monster Weather
Max membawa anak-anak ke Chicago yang dilanda kemarau untuk melihat kumpulan muzik lama kegemarannya. Apabila mereka tiba, wira-wira kita bertemu dengan seorang pakar cuaca yang memprogramkan robot "pembantu cuaca" untuk menjadikan hari hujan.