Midnight Madness
Apabila Rustbucket rosak di luar pusat membeli-belah, Ben dan Gwen berseronok di sana sebelum mereka terserempak dengan pakar hipnotis jahat yang menghiburkan orang ramai, yang meletakkan Ben di bawah hipnosis, menyebabkannya berjalan sambil tidur.