Game Over
Ketika Ben, sebagai Upgrade, dan Gwen masuk ke dalam permainan video Sumo Slammers, Ben perlu menghadapi kemahiran permainan Gwen yang hebat, dan berusaha untuk mengagumkan ikon videonya dalam permainan itu.