Happy Place in Myrtle Beach
Sebuah keluarga tinggal di Madison, WI, tetapi tempat bahagia mereka adalah di Myrtle Beach, SC. Selepas bercuti di sana bertahun-tahun, mereka akhirnya bersedia membeli rumah supaya anak-anak dapat menikmati pantai dan ayah mereka boleh bermain golf.