Hunting for Historic Charm
Sepasang kekasih dari Virginia dengan enam anak ingin memulakan tradisi baharu dengan keluarga besarnya. Mereka memutuskan untuk mencari rumah percutian berhampiran pantai di daerah bersejarah Cape Charles.