Coming Back to Crystal Beach, Texas
Stacey dan Billy mencari rumah percutian jauh dari kehidupan bersalji di Rockies. Billy dibesarkan di Pantai Teluk Texas dan berpendapat bahawa Crystal Beach yang santai adalah destinasi percutian ideal untuk keluarga dan rakan-rakan.