Vacation Home Convincing
Selepas kunjungan ke Galveston, Texas dengan keluarganya, seorang lelaki merasakan bandar pantai adalah tempat sempurna untuk membeli rumah percutian. Namun, isterinya tidak pasti mereka akan dapat mencari hartanah yang mereka mampu.