A Break From Big City Life
Pasangan New York City mahu meneruskan tradisi menghabiskan masa di pantai dengan bayi mereka. Mereka cari tempat percutian hujung minggu yang luas di sepanjang pantai Jersey untuk beralih daripada kehidupan apartmen.