The Caribbean
Carribbean, tempat mesuji memburu dengan pantas, paus sperma menyelam mencari sotong dan jutaan ketam merah berhijrah ke laut. Burung madu bertahan selepas taufan melanda, dan di pulau berdekatan, monyet kapucin guna alat untuk hidup. Bersama Tom Hanks.