The Atlantic Coast
Pantai Atlantik, tempat kuda liar bertarung, helang botak mengejar lang hitam dan jerung melindungi ikan. Rakun merentasi bandar, beruang hitam mencari makanan di hutan kuno dan pokok oak berusia 130 tahun bersedia menanti musim sejuk. Bersama Tom Hanks.