Patagonia
Patagonia, belantara jauh ke selatan Amerika. Puma memburu di pergununan bersalji, penguin rockhopper merentas ombak, kumbang rusa gergasi memanjat pokok, orca belajar memburu dan gajah laut bertarung demi kuasa di pantai. Bersama Tom Hanks.