The Wild West
Sempadan Amerika, tempat koyote berdepan salji di Yellowstone, ratusan ular orok-orok muncul, burung belatuk bersaing untuk simpan makanan, bison bertarung di Great Plains dan burung jenjang berkumpul beramai-ramai untuk migrasi. Bersama Tom Hanks.