Alex vs Potatoes
Eric Adjepong mengalu-alukan tiga pakar kentang dari seluruh negara mencabar Alex Guarnaschelli dengan makanan kegemaran Amerika: kentang. Hakim Simon Majumdar dan Ricardo Zarate menentukan jika salah seorang cef ini boleh mengalahkan Cef Alex.