Alex vs Pastry
Eric Adjepong mengalu-alukan tiga cef pastri dari Kentucky, California dan New Jersey untuk mengatasi kepakaran pastri Alex Guarnaschelli. Cef-cef melakukan segalanya untuk hakim Sherry Yard dan Stephanie Boswell untuk memberi Alex cabaran yang sengit.