Alex vs Hawaii
Eric Adjepong menjemput tiga cef dari Hawaii untuk berdepan Alex Guarnaschelli dalam pertandingan yang meraikan keunikan makanan Hawaii. Mereka perlu mengagumkan hakim Roy Yamaguchi dan Sheldon Simeon untuk mengalahkan Cef Alex dan menuntut hadiah mereka.