Alex vs California
Tiga cef yang berpangkalan di California cuba menumpaskan cef New York Alex Guarnaschelli dengan masakan pantai mereka. Para cef bertaruh kemahiran mereka dengan makanan California boleh menawan hakim Michael Voltaggio dan Troy Johnson.