Canberra
Perjalanan Adam dan Poh mencari hidangan Australia paling ikonik akan berakhir di Canberra, ibu kota Australia. Dalam pengembaraan mereka, Adam dan Poh menguji kebebasan bersuara dengan bertanya pendapat orang ramai tentang hidangan penting di Australia.