Sydney
Adam dan Poh melawat Sydney dan mengetahui lebih lanjut tentang perkara yang menjadikan bandar ini istimewa. Mereka bertemu ikon masakan Australia, merasai hidangan legenda dan cuba memasak hidangan yang sukar disediakan.