Gippsland
Adam dan Poh menuju ke Gippsland di Victoria, sebuah kawasan pertanian yang penting di Australia. Dalam perjalanan mereka, Adam dan Poh akan mendalami kepentingan masakan rumah di Australia dan cuba memasak biri-biri panggang yang sempurna.