Alice Springs
Adam dan Poh memulakan perjalanan mereka untuk merasai hidangan kebangsaan Australia yang paling penting. Perjalanan mereka bermula di tengah benua Australia, di salah satu tapak yang paling suci di negara ini: Uluru.