A Risky Business
Kekacauan tercetus selepas James dan Tatha beritahu keluarga mereka tinggal di Indonesia. Joanne dan Sean fikir cara untuk dedahkan mereka telah berkahwin selama 2 tahun. Corona beritahu Ingi dia telah menyembunyikan kemarahannya daripada Ingi.