Can Buy Me Love?
Shekinah mengejutkan Sarper dengan kenangan dari masa lalunya. Corona bersedia untuk Iceland, tetapi Ingi tidak bersedia untuk melamar. Statler dan Dempsey kekurangan wang untuk van. Josh tiba di China dan berdepan realiti yang keras.