Daughter of the Bride
Anak perempuan Lily menyoal Josh. Statler alami halangan pada hari pertama dia kembali bekerja. Meitalia buat James beritahu ibu bapanya dia tidak mahu anak. Sarper diuji semasa pemulihan pasca operasi Shekinah.