No Hard Feelings?
Joanne dan Sean akhirnya buat pengakuan tentang perkahwinan mereka, Shekinah dan Sarper dapatkan bantuan ahli terapi, ketika serangan panik Statler berterusan, Dempsey bersedia untuk putus asa, dan kekurangan keintiman Josh buat Lily rasa tidak disayangi.