One Fine Bidet
Shekinah bersemuka dengan Sarper mengenai bekas kekasihnya. Tiga janji James kepada ibu bapa Meitalia kembali menghantuinya. Masalah cemburu Josh mengecewakan Lily. Pertemuan semula Statler dan Dempsey dibayangi kebimbangan Statler.