Mama Said Knock You Out
April menyinggung perasaan Valentin di sebuah parti keluarga. Scott menghadapi kemarahan anak Lidia, Nicole. VaLentine dan Carlos bergelut dengan emosi mereka selepas perpisahan. Kawan Jessica, Megin bersemuka dengan Juan tentang kecurangan.