I Saw the Sign
Matthew dan Ana berpisah dengan sedih. Selepas membatalkan perkahwinan mereka, VaLentine dan Carlos bersatu semula. Scott mencurahkan kasih sayang kepada bekas kekasihnya, Lis. Jordan mengetahui cara Everton membelanjakan wang yang dia hantar kepadanya.