Cry Me a River
Juan dan Jessica beri kejutan yang tidak diingini kepada anak-anak. Scott rasa hubungannya dengan Lidia ada cabaran yang tidak dapat diatasi. Jordan berterus-terang kepada Everton tentang videonya. Matthew cemburu apabila ada lelaki goda Ana di Karnival.