Night Swimming
April dan Valentin buat keputusan tentang hubungan mereka. Jordan ucapkan selamat tinggal kepada Everton dan tinggalkan Jamaica. Selepas bergaduh tentang mendidik anak, Jessica dan Juan ketahui jantina bayi mereka. Scott hubungi Lidia untuk peluang kedua.