No Scrubs
Anak perempuan Lidia, Nicole, soal Scott tentang masa lalu hubungannya. Jessica bimbang Juan curang semasa bekerja dalam pelayaran. Sikap pembersih April tercetus setibanya di Republik Dominika. VaLentine dan Carlos berpelukan selepas malam penuh ghairah.