Yul menyedari dia bukan Won-deuk. Untuk mencari kebenaran, dia pergi ke Hanyang bersama Gu-dol. Sementara itu, Je-yun menjadi tuan baru Wilayah Songju dan bertemu dengan Hong Shim.