Yul jatuh cinta pada Yun Yi-seo, anak kepada Yun Bu-jun, pada pandangan pertama. Yul menyelinap ke rumah Yi-seo, tapi pemberontakan mengejut membuat rumah itu huru-hara. Yi-seo dan Yul terpisah selama-lamanya.