Di pasar, Hong Shim mengejar seorang lelaki yang kelihatan seperti abangnya. Sementara Kim Cha-eon tergesa-gesa mengaturkan pengebumian putera mahkota, Je-yun sibuk menyelesaikan teka-teki yang ditinggalkan oleh putera itu.