Won-deuk dan Hong Shim bersiap untuk lari bersama. Je-yun mula menyiasat identiti sebenar Won-deuk. Sementara Cha-eon hilang selepas diserang oleh pembunuh, orang ramai mencadangkan Seo-won menjadi putera mahkota.