Won-deuk dan Hong Shim menyedari perasaan mereka terhadap satu sama lain. Ketika hari dijanjikan Hong Shim dan abangnya untuk pergi semakin dekat, Hong Shim semakin bimbang. Raja yang bimbang dengan kekuatan Kim Cha-eon bertemu dengan Jeong Sa-yeop.