Young Guns
Mark and Digger revisit the abandoned theme park of their misspent youth and convert a carnival ride into a whiskey-aging machine. Mark Rogers invites young-gun Amanda to trade knowledge for wisdom. Mike's blueberry champagne is the toast of his wedding.