Broken Spanish
Tim heads south to Oaxaca to uncover centuries-old secrets of making Mezcal. With costly sweet corn mash about to expire, Jerry jury rigs auto parts to help accelerate the flow of liquor. Richard and Craig attempt a crystal-clear Bloody Mary moonshine.