Burning Down the House
In the season finale, just as Mark and Digger undertake their large-scale bootleg to Nashville, the law makes an unwelcome return. Tim gets a shock when Mexican moonshiners make him liquor with meat. Josh sparks a conflagration at Henry's rental house.