Mountain Mayhem
Mark and Digger search in an unlikely location for the ideal spot to sea-age their Tennessee Whiskey. A wrong turn earns Josh his next broken bone. When Jerry gets rushed to the ER, his partner is forced to figure out a complex recipe without him.