Moonshine of Mexico
Tim treks to the town of Tequila in search of the legendary moonshine of Mexico. Tickle, Josh and the Laws build an assembly line of submarine stills for a large-scale run of pricey cherry shine. Mark and Digger take backwoods rye to a whole new level.