Million Dollar Season
With a storm threatening his record-breaking run, Johnathan allies with Keith to triangulate the crab. Jack braves treacherous tidal currents, staking his redemption on loaded pots. In 30-foot waves, chaos strikes the Wizard when its stack breaks loose.