Loose Lips Sink Ships
In the winter premiere, Johnathan hunts for crab in a secret location to which he's won exclusive rights. Sig tries his luck at a derby fishery. Keith risks an at-sea deckhand transfer, and Bob joins a fisherman's strike for higher crab prices.