Battleship
Hampered by damage, Sig must outmaneuver an unknown captain to hold onto his ground. Jake allies with Wild Bill to make a critical deadline -- but when Bill calls in his own favor, time runs short. Rick devises a strategy to ensure Jacob makes it home.