Tradition of Superstition
Captain Keith eagerly repositions his pots when Johnathan makes an offer he simply can't refuse. Bob follows a pod of porpoises to her first big solo haul. Fired from the Wizard, Jacob chases his dream of becoming a captain to a wholly different boat.