Blood and Treasure
When Sig and Mandy disagree on fishing strategy, Clark finds himself caught in the middle. Wild Bill comes down hard on inattentive deckhands as Linda gets too close to danger. Keith pulls the Wizard alongside the Saga and unleashes unexpected bad blood.