Infidelitate
Kimberly se gândește să trișeze la un examen. Teama lui Leighton de a spune adevărul despre ea îi afectează excursia cu Alicia, Bela navighează consecințele expunerii unui atac. Whitney înfruntă adevărul despre Dalton.